poniedziałek, 16 marca 2015

Tutorial

Tutorial przedstawiający moje wczorajsze wieczorne rysowanie.


Spódnica:
+Cała rysowana myszką.
+Zaznaczanie lassem wielokątnym.
+Rysowane czarnym oraz białym kolorem .
+Ciemne cienie - czarny kolor i łagodne światło.
+Jasne cienie - biały kolor i nakładka.
+Rozmazywanie i smużenie.
+Krycia zależnie od jakiego cienia ale najczęściej 25%.

Bralet:
+Rysowany myszką i tabletem graficznym.
+Wzorek zaznaczany lassem wielokątnym.
+Do całej reszty został użyty tablet graficzny.
+Ciemne cienie - czarny kolor i łagodne światło.
+Jasne cienie - biały kolor i nakładka.
+Rozmazywanie i smużenie.
+Krycia zależne od jakiego cienia, najczęściej 30-40%.


Pozdrawiam, Mike Spencer.

5 komentarzy:

  1. Ale super! Czekam na ten zestaw w CM :D + to chyba nie jest tutorial...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem jak to nazwać. Muszę się przyznać że na początku miał być filmik z tego co rysuję ale... Niby włączyłem nagrywanie a tak na serio tego nie zrobiłem :(

      Usuń
  2. Podoba mi się. Super wygląda! Ale na mnie, jak to na mnie, mało co dobrze leży. No i kryzys z brylantami... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym rysować ciuszki :<

    OdpowiedzUsuń